Jag är kvar i Göteborg ytterligare en natt. Separationsångesten är stor och jag drar ut på det så långt jag kan. Ikväll väntar därför grillning i Slottsskogen sedan dans på Nef i soluppgången. Underbart. Denna dag har i övrigt varit otroligt svettig. Jag har putsat och fixat, gnuggat vrår tills jag fått mjölksyra i armen, sprungit hundra gånger upp och ner för trappan med mina saker, sprungit lika många gånger fram och tillbaka till släpet. Och när pappa lämnade mig bestämde jag mig för att ta ut den sista svetten på gymmet. Nu är jag rätt död ska jag säga, men det är inget som inte lite picknick kan bota råd på.

Idag fick jag hem min tenta i Öppen Makro. En av mina bättre tentor ska jag säga. Sjukt nöjd med poängen och dessutom har jag tagit ordbajseri till en ny nivå då jag fick full poäng på en fråga jag hade absolut noll koll på - trodde jag i alla fall. Härligt avslut på en bra termin.

Nej, nu väntar dammsugning. Sedan duschen. Hej so long...
Tack pappa för att du kom upp och hjälpte mig med flytten, guld värt. Love you!