Äre Gusi?

Publicerat i: Shopping
Min kamera är tillbaka och den är hel och ren och fungerar precis som den ska. Tack Nikon för bra garanti, proffsig service och snabb leverans - här snackar vi kundfokus. Jag hade hoppats på att Gucci hade haft lika bra garanti, för då kanske jag inte hade behövt gå runt med ett par solbrillor som ser ut som nedan. Så himla dålig timeing med tanke på att jag ska spendera juli i solen. Jag har varit runt hos Landskronas alla optiker idag, men det är dött lopp - de går inte att laga. Så jag får återigen ge mig in i solglasögonsdjungeln. Jag får försöka hitta en anledning till varför jag är värd ett par ny solglasögon. Fira tentan kanske. Och dessutom kan man se det som att jag har sparat en tusing genom att idag har varit och klippt mig i Landskrona istället för Göteborg. Sexhundra kronor var vad jag betalde för nya slingor i folie, kostar för fasen minst det tredubbla i storstaden. Så ja, ett par solglasögon kan jag nog vara värd ändå. Det var ju skönt...