Sista kvällen i Perugia har anlänt, men jag känner inget vemod alls faktiskt. Det kanske dyker upp imorgon när taxin kör mig till tågstationen genom Umbrias fantastiska vyer. Jag haft det bra här, men känner mig klar. Dags för nya äventyr. Jag har tidsinställt detta inlägg, så när ni läser detta sitter jag och Daria troligen och äter någon gott tillsammans. Jag hoppas det inte blir pizza, för idag känner jag verkligen för något annat. En sallad efter all deg jag har ätit denna månad. Well well. This is it. Perugia, grazie. Mi sono divertita molto. Ci vediamo in ottobre quando sarà la festivale di ciccolata. Spero! Un Bacio.


Hej då Perugia. Jag lämnar med denna bild från gårdagen. En glad Louise, precis som det ska vara.
#1 - - Mary:

Söta fina du. Vilket underbart kort! Njut till fullo av sista tiden (för nu..) i Italien. Eric och jag hade gärna kommit ner och hållt dig och resten av familjen sällskap nu i veckan. KRAM!

#2 - - philippa ahlström:

Jaa dit måste du :)

#3 - - Anonym:

Herregud! du är så sexig i den här bilden! (google translate haahahaha)

Solamente voleva dirti che mi ha piaciuto moltisimo conoscerti. Perugia ha stato molto bene, e per me, tu sei une de le raggione perche ha stato cosi bene :). aspeto vederti pronto. Mila baci dalla Spagna

Bon viaggio per Salerno