I Love IKEA!

Publicerat i: Louise
Oj, vad denna dag har sprungit förbi. Jag gick upp tidigt för att hinna iväg till IKEA. Väl där strosade jag runt och hittade massa fint. Jag hade dock skrivit en lista för att undvika impulsköpen, de blir ju gärna annars rätt många i IKEA-labyrinterna. Överst på listan stod ett nytt överdrag till min vita fåtölj. Utöver det blev det en massa plädar, ljus och ramar. Lite annat smått och gott som en skärbräda samt större vattenglas följde också med hem! Det blev rätt dyrt, men jag kompenserade med billig lunch; Köttbullar med rotfrukter, endast 16 kronor. Gilla IKEA! Väl hemma har jag pysslat hela eftermiddagen. Ramat in en massa fotografier, planterat blommorn (haha, vem försöker jag lura, jag har satt ner redan färdigt planterade blommor i en kruka) och piffat här och där. Nu känns lägenheten mer som min. Jag trivs riktigt bra här! Och här kommer lite bilder. Håll till godo, nu drar jag vidare mot italienskan!





















#1 - - Amie:

Åh vad fin lägenheten är! Underbara fönster också! Kommer snart på besök, var så säker: Stort plus för "statusraderna från hell" (har du tejpat?!)haha! Men vem är den där hemska tjejen som har satt någonting i halsen där bland fotona, är det jag???



Puss puss

#2 - - Cess:

1. Åh så fint.

2. Haha, jag vet vart du gömt damsugaren

3. GADDEN-katalogen har en väsentlig plats. BRA!

4. FB-Loui levererar!

#3 - - Al:

Åhh vad fint !! Jag längtar tills jag kommer på besök =) Det får ske snart tycker jag ! LOVE <3