Det har varit väldigt tyst här på bloggen ett bra tag nu. Detta till följd av en hejdundrans fest vilken resulterade i en febersjuk Louise med rinnande näsa och ett rivjärn till hals. Inte mycket action här inte, och tyvärr timeade jag in sjukdomen helt fel då helgen som precis passerat var helgen då vi skulle lämna Södra vägen. Som tur är har jag två mycket fina och ytterst hjälpsamma föräldrar som kom upp till Götet och bar flyttlådor. Södra vägen är nu slutstädad i varenda liten vrå, nycklarna är överlämnade till Peter och vemodet varje gång jag ser spårvagn 5 åka förbi och inser att den inte längre tar mig hem, är stort. Dock är jag ju inflyttad på Vasagatan och jag trivs redan riktigt riktigt bra. Det handlar bara om att vänja sig av med Södra Vägen-vanorna. Imorgon ska jag ta en tidig buss till IKEA i Mölndal för att fixa till det sista piffet i lägenheten. Den är redan så fin, men lite ljus och plädar kommer göra den top noch. Bilder utlovas vid ett senare inlägg.
#1 - - Johanna:

TACK!!!!! WOW... Jag har mycket att sätta mig in i nu inser jag!! :)

Skitbra tips! Ska sätta mig ner med H och se var vi ska... Stort tack igen!!!!

Kommer säkert med fler frågor sen, men jag tror redan nu att det blir Rom! :)

Ha en fin dag och lycka till i lägenheten... KRAM