Igår bjöd jag mina underbara älsklingar Cecilia och Eric på middag. Jag gjorde Coq au Vin och det blev så himla gott. Vin i mat kan verkligen rekommenderas. Som Cecilia uttryckte det det blir liksom en till dimension. Till grytan gjorde jag potatismos med timjan och så en sallad såklart. Till efterrätt serverade jag frukost. Jag gjorde nämligen min vanliga smoothie, men satte in den i frysen. Det blev som en hallonsorbet. Sen blandade jag ihop kesella med vanlijsocker och lite honung och severade det till. Rivet citronskal på toppen. Gotti-gotti. Kvällen avslutades med att även Toby tittade förbi och Eric blandade drinkar av allt han kunde hitta i min kyl. Det bev en väldigt god blandning, som dock har gjort mitt huvud aningens trött idag. Dagen idag ha rmed andra ord varit rätt seg hittills, men jag ska försöka ta tag i mig själv och sticka till gymmet lite senare. Får se om jag genomför det åtagandet.

 



#1 - - M:

Hej mitt hjärta!

Roligt att komma hem ocjh läsa din blogg. Det händer så mycket på en vecka, helt otroligt. Horoskopet var ju mitt i prick, det stämmer säkert. P sa att du skulle få besked på tisdag. Trist för honom att bli sjuk, men för övrigt är vi helnöjda med Andorra. Nu gäller det att ställa om snabbt inför morgondagens jobb och hitta tråden igen. Jag fick förresten godkänt på mitt PIM-arbete. Nu har jag de tre eftertraktade stjärnorna. Vi hörs på tisdag. Kramar.