Nu testar jag alla medievägar jag kan. Kanske är det så att någon okänd bloggläsare har en extra lägenhet i Göteborg till hands och vill hyra ut den till mig i vår. I så fall går det ytterst bra att maila mig på [email protected]. Man kan också klicka på bilden nedan och komma till annonsen jag har lagt ut på Blocket. Den länken kan man sedan dela med alla man känner för att hjälpa mig så gott det går. Heja. Nu löser vi det här tillsammans tycker jag!

#1 - - Lotta Malmberg:

Hej Louise! Då och då hittar jag hit igen, men jag har inte längre någon blogg att referera till. Det var i alla fall jag som i våras bodde i Slovenien och hittade in till din blogg :-) Jag har nyss lyckats lösa boende själv i Göteborg men en tjejkompis ringde igår och frågade om jag ville hyra hennes brors som ligger på Johanneberg. Jag slängde iväg ett sms dit nu för att se om det fortfarande är aktuellt, i så fall kan du få hans kontakter.

Vänligen,

Lotta Malmberg

#2 - - Marit:

Ciao Bella! Hittade hit i ivern att finna nya underbara bloggar om bella l'italia här hemma i svenska rusket, Såååå avis på vad som verkar varit ett fantastiskt år där nere! Är det fortfarande aktuellt så ska min kompis hyra ut sin 2:a på förlunda torg, nyrenoverad & stor i andra hand under ca ett år - maila mig isf! Är förresten step-ledare så Friskis så vem vet, vi kanske kan köra ett team-pass på italienska i framtiden

;) A presto! /Marit

#3 - - Boende i Göteborg:

Hej Louise,



På Bostaden Göteborg har vi samlat 40 hyresvärdar i Göteborg. Någon av dessa kan kanske hjälpa dig?