Jag hittade våra gamla fotoalbum tidigare idag. Så jag fotade av några foton för att ge er en inblick i min barndom. Själv tycker jag det är fantastiskt kul att minnas tillbaka till svunna tider och dessa foton gör det ju betydligt enklare att komma ihåg. Sen skulle jag också vilja fråga mamma och pappa vad de egentligen tänkte när de satte på mig och Eric vissa kläder. Tänkte ni överhuvudtaget? Eller fanns det helt enkelt ingen fashion police back in the days?


Kolla kurvorna på denna lilla donna. Haha, sjukaste jag sett. Jag ser ut som ett litet Afrikabarn med den magen.


Bildtexten till denna bild var "Pappa Ivar får en teckning för han är så snäll". Det är pappa Ivar som skrivit bildtexten. Lägg också märke till pappas glasögon. Han var ungefär 20 år före sin tid.


Här sitter Eric och jag och filosoferar utanför farmor och farfars hus. Man ser ju tydligt att Eric lär mig saker om livet som bara en sjuåring kan veta.


Denna bilden är min absoluta favoritbild. Det är lite drottningen och betjänten över det hela. Precis som det ska vara! (Pappa, jag skojjar bara).


Eric "Top Gun" Laurenius och Louise "Sällskapsresan" Laurenius. Coola kidz.


Den här bilden tycker jag ger rätt så mycket belägg för frågan ovan. Vad tänkte ni egentligen? Och what's up med kepsen?
#1 - - Pappa:

Om jag inte minns fel var du redan som ung dam en ganska bestämd tjej. Jag tror nästan att du har bestämt din klädsel själv. Hmmmm:



Puss P