Oj! Nästan en hel vecka sedan sist! Tiden springer iväg som om den vore med i ett sprinterlopp och det är knappt jag hänger med. Den senaste veckan har jag varit drabbad av en extrem retlig hosta som lägligt eskalerar på nätterna då jag vill sova. Detta har lett till många sömnlösa nätter och många trötta dagar. Men, ingen tid för att vila för det. Arbetet med GADDEN fortsätter att fylla och förgylla mina dagar. Imorgon åker hela gänget till Oslo för att gå på Karrieredagerne, det vill säga Oslos Handelshögskolas svar på GADDEN. De må bli kempegrejt! Jag, Cecilia, Hanna och Nathalie kommer stanna över natten, då vi är inbjudna till banketten på kvällen. Hanna som är evenemangsansvarig för GADDEN ska gå på "studiebesök" på deras bankett, och vi andra var inte sena på att hänga med. För vem vill missa ett tillfälle att klä upp sig, äta god mat och ha skoj med norrmän?

I helgen var även Alexandra på besök hos mig! Så mysigt att ha Skånebesök! Skriver mer om det senare, då jag har lagt in bilderna från helgen på datorn.

Nu är det strax stormöte på gång och tills dess har jag en massa samtal att ringa. So long...