Jag har haft en riktigt dålig dag. Riktigt. Jag vaknade klockan 07:30 imorse och kände redan att dygnet innehåller för få antal timmar. Jag gjorde mig dock i ordning och gick till skolan där Cecilia, Johanna och Sofie satt och arbetade i Kupan (Kupan är Gaddens projektrum, där vi håller hus och smider planer). Väl framme hos dem brast det för mig. Jag var tvungen att gråta av mig lite stress, och eftersom jag har världens bästa vänner så lugnade de ner mig. Dagen gick och jag kände att jag inte alls fick gjort allt plugg jag ville ha gjort. Tankarna var överallt och ingenstans. När vi hade möte i eftermiddags kunde jag helt frankt inte fylla mitt huvud med mer information. Jag fick stänga öronen ett tag och koncentrera mig på något iq-befriat. Det slutade att jag fyllde mitt anteckningsblock med en massa loggor. Det blev rätt fint tycker jag... En hemmabakad kanelbulle till den som gissar rätt på alla!

#1 - - Johanna:

De flesta var ju lätta men den där melodifestivalen fick jag fundera på ett tag.... HAHA!!! ;)

#2 - - Johanna:

De flesta var ju lätta men den där melodifestivalen fick jag fundera på ett tag... HAHA!! ;)

#3 - - Nora:

Tråkigt med en jobbig dag MEN KUL MED LOGGOR!



okej, från vänster:

Rädda barnen

Telia

Tre

Apple

? (fanfanfan)

Playboy

Facebook

Sveriges Radio

Skånetrafiken

Tv4

Melodifestivalen



Attans. Kanelbullen är så nära men ändå så långt bort..