Framme hos Simon i Lund, och jag startar karnevalen med ett glädjehopp!


Antonia i väntan på biljetterna...


Spexet var bra, och Uppsala blev dissat. Men det hör till!


Karnevalståget, med projektgruppen i täten!




























Efter tåget mötte jag upp Cecilia och Maria.


Jag tror hela Sveriges befolkning var i Lund i helgen... Oj så skoj!


Och Lund visade sig från sin bästa sida!


Time for Picknick i Botaniska trädgården. Johan joinar!


Och jag och Antonia är glada i kvällsolen!


Kalle var också jätteglad. Framförallt när han slapp kisa!


Och så åt han upp min mat också... Men vad ska man göra när killen kommer med en chipspåse och tre sura band till picknicken?




Åh, underbara kväll! Och underbara sällskap!








Vi försökte göra "Trappan", men det lyckades sådär.


Kalle blev bara gladare och gladare och gladare...


Självklart hittade Cecilia någon att brottas med...


Liten är stark!


... och gladare och gladare och gladare...


Kvällens skämt drogs säkert 73 gånger: "Pappa, pappa kör lite fortare..."


"Inte sååå fort". Hon tyckte hon var jätterolig!


Kvällen blev rätt suddig kring småtimmarna...


Två super-gill-tummar-upp till hela helgen!

Oj oj oj vad bra vi har haft det. Tack alla för en superhelg!
#1 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

va många härliga bilder!

#2 - - Antonia:

TACK FÖR EN FANTASTISK HELG!



#3 - - anna:

verkar ha varit superkul :D