Idag är den första advent minsann! Och dagen till ära har jag bakat lussebullar. Jag behövde en paus i pluggandet. Dessutom har vi ikväll ätit ett improviserat julbord. Väldans gott och julstämningen börjar infinna sig. Ska bara bocka av tentan på fredag, sen kan jag förhoppningsvis börja njuta på allvar! Det ser jag fram emot.


Ja, de var lika goda som de ser ut att vara!


Glad första advent till alla, framförallt mina skåningar som jag inte får träffa idag!
#1 - - M:

Glad Advent på dig också även om det kommer lite sent. Vilka härliga lussebullar! Bra att du för traditionerna vidare.

Kram M

#2 - - paulina:

Haha amen jag tänkte faktiskt höra av mig, men eftersom jag skickade ett sms för dig för ett tag sen som DU INTE SVARADE PÅÅÅÅÅÅ! så antog jag (snällt nog) att du kanske bytat nummer? Haha! Jag ska dit imorgon igen. Hela dagen ska jag sitta där! Jasså, känns som att jag måste besöka det caféet då! Billigt? :) Pusss!