ÅHH, vilken otrolig kväll jag hade i Köpenhamn igår! Var så kul att träffa alla kända och okända danska Nortlanderkollegor. De är riktigt lätta att ha att göra med. Vi möttes alla upp på en bar i Kph innan vi gick vidare till HC Andersenslottet. Väl där kom vi in till en jättestor foajé där vi drack välkomstdrinkar. Fullt med folk var där, och jag måste säga att danska tjejer har grym klädstil! Sen gick vi i alla fall vidare in i festsalen där vi åt, drack och dansade hela kvällen. Ett band som heter ShuBiDua spelade. Detta är Danmarks största kultband. De är ungefär lika stora i Danmark som Gyllene Tider är i Sverige. Jag hade ingen aning om vilka de var, men danskarna blev som tokiga. Det var riktigt ös. Vi shakade som fasen hela kvällen, tror inte jag har dansat så mycket på år. Lars, min svenske chef briljerade också med sina moves, jäklar var han sprattlade! Haha, skrattattack! Klockan två tog vi nattåget till Malmö. Väl där tog jag en taxi till kontoret där jag spenderade 4 timmar sovandes i sofforna innan jag imorse tog tåget hem till Landskrona. Nu är jag helt slut, men jätteglad över att ha varit med på gårdagens lyckade fest!


Jag hade afro gårdagen till ära. Detta var dock innan jag hade fått styr på det...


Alex, så här blev det till slut! Tack för lån av alla smycken!


Mina svenska kollegor, Malin och Anna.


Serveringspersonalen och Anna.


ShuBiDua spelar!


Michael, vår VD, Kajsa och Morten. Kajsa och Morten är nog världens sötaste par!


Christian och Martin från det danska kontoret.


Jag och Kajsa rockar loss!


Så här ser min chef ut. Och då var jag snäll och la inte upp den värsta bilden!


Tillslut blev vi så trötta efter allt dansande att vi bildade en liten skohög innan vi begav oss ut på dansgolvet igen!


Morten x 2 bär på Jacob och Kasper.


Jag, Kajsa och Debbie som säljer resor på vårt Holländska kontor.


Julie, dansk säljare vars föräldrar var mina första gäster i Gressoney!