If you jump, I jump!

Publicerat i: Film
Igår såg jag på Titanic. Har inte sett den filmen på år. Och självklart bölade jag som en stucken gris. Varför gör man det? Jag vet ju precis vad som ska hända så jag borde kunna intala mig att inte börja gråta. Ändå sitter jag där i slutet med krokodiltårar på kinderna. Titanic är en riktigt bra film. Jag brukar vara lite halv motståndare till alla så kallade tjej-filmer, men Titanic är faktiskt bra. Det måste även ni killar kunna erkänna! Sätt er bara in i den händelse som filmen faktiskt skildrar. Det är inte bara påhitt. Tänk hur fruktansvärt otäckt det måste ha varit för passagerarna på Titanic att befinna sig på den båten med vetskapen att de kommer att drunkna utan att kunna göra något alls åt det. Usch. Havet ska man fasen ha stor respekt för!