Mongo-Mange på jobbet fick mig precis att börja gråta. Har aldrig tidigare hänt mig att jag blivit så chockad att jag fått tårar i ögonen. Men någon ska ju lyckas med det också! Jag är normalt inte rädd för möss, men när någon skriker Akta, en död mus, samtidigt som han kastar en bit isoleringsmaterial i storlek med en mus rakt i mitt knä, då reagerar jag. Till saken kan också tilläggas att han kom direkt från museet, där jag tidigare har haft en mycket traumatisk upplevelse innefattandes en fladdermus, så risken att där även skulle finnas vanliga möss är rätt stor.

Så nu går jag in i steg 2 och det stavas R E V A N S C H. Någon som har några idéer?

#1 - - Skurt:

Ha ha, ännu roligare!

#2 - - Johanna:

Hade jag varit du hade jag tagit alla manges smyg-snickers och annat godis. Då skulle han bli riktigt lack. =) hahaha

Eller så hade jag bakat något, men en vidrig ingrediens, eftersom vi alla vet att han inte kan hålla sig ifrån sötsaker...