Sitter här i mina gröna Citizens of Humanitybyxor. Köpte dem för mer än två år sedan på Century 21 i NYC, men det är inte mer än tredje gången jag använder dem. Hur kommer nu detta sig? Jo, jag köpte dem under en semestertripp till staterna, kom hem, åkte sedan iväg igen som au pair och lämnade byxorna hemma. När jag kom tillbaka ett halvår senare var mina mått inte riktigt de samma. Första gången jag skulle använda mina fina gröna jeans sprack de i grenen och knappen flög av. Ja, jag åt en hel del skit i USA. Nu är byxorna i alla fall lagade och jag får på mig dem igen, så det går ju åt rätt riktning i alla fall. Får se hur länge detta håller med tanke på all den glass jag numera sätter i mig.

I övrigt kan jag tillägga att Citizens of Humanity gör jeans med kanonbra passning! Företaget drivs av samma personer som grundade Seven for all mankind vilket säger mycket eftersom de flesta av oss vet hur perfekta Sevenjeansen är för vår rumpa! Rekomenderas!