FY FAN vilken kväll jag hade igår. Jag tror jag har träffat Hitler, Mussolini, Castro samt alla övriga diktatorer på en och samma gång. I en och samma person. Det är liksom knappt lönt jag försöker förklara, men jag kan ge en glimt av vad jag och övriga servitörer/servitriser fick utstå igår. Åkte som tidigare sagt, upp till Ljungbyhed direkt efter avslutat jobb på LaGK igår. Skulle servera på en jättefirmafest. Företaget hade slagit på stort och anlitat Hello Team Sweden som festarrangör (HTS har hand om många av våra idrottsstjärnor, så en del av dem var på plats under dagen) och det var Dennis (a.k.a. idioten) som styrde oss med järnhand. Hans favoritord var UPPSTÄLLNING, rappa på samt nej/aldrig/fy/skynda (och andra ord i samma negativa anda). Alla beslut skulle gå igenom honom, även de om våra toabesök. Helt otroligt. Jag märker nu när jag läser igenom vad jag har skrivit att jag inte ens kommer i närheten av en rättvis beskrivning av denna människa. Men skit samma.

image27Positivt med gårdagen var dock att Galenskaparna och After Shave stod för underhållningen. De är helt otroliga. Så bra! Förstår inte var de får allt ifrån, men det är verkligen humor på hög nivå! Eller hög och hög, Fabror Frej kanske inte tillhör den mest intellektuella humorn, men fasen vad kul det är. De är alla värda all cred. Oavsett hur dåligt kvällen startade så avslutades den med bravur tillsammans med humorgänget! Så makalöst nog var det allt som allt en toppenkväll. Och jag fick åka hem i tid också (vilket iofs inte hjälpte då jag försov mig i morse...)
#1 - - Sandra:

Tja :)
Nej det var det verkligen inte. Hehe, I will tell you later.. ;) Jag är på om du är på? Kram Sandy